Kategorie

Nejčastější otázky

Naine.cz

Kdy budu mít zboží doma?

    

        Česká pošta, PPL nebo Zásilkovna

Zboží expedujeme každý všední den v 13:00. Pokud objednáte před tímto termínem, zboží máte zítra doma! :)

 

Výdejní místo v Brně

Všechny objednávky odeslané před 15:00 můžete na našem výdejním míste vyzvednout od 18:00 hod.
 

Kdy přesně balíček přijde?

Následující pracovní den, po emailu o expedici.
V případě výdejního místa, Vám odešleme SMS, kdy si jej můžete vyzvednout. Dopravci Vás vždy informují přes SMS s termínem doručení.

Jak se ke mně objednávka dostane?

        
Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě. V emailu budete mít i sledovací číslo Vaší zásilky s odkazem na sledování online.

        Česká pošta:

SMS zprávou a e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá ve všední dny mezi 8:00-16:00.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

        PPL:

Pohyb své objednávky sledujte na stránkách zásilkové služby www.ppl.cz.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775

 

Můžu si radost vyzvednout osobně?

Ano.

V Brně.

Družstevní 21, 62100 Brno
Více informací o našem obchodě zde.

 

Co když si objednám něco, co mi nebude?

Nevadí. Máte 30 dní na vrácení bez udání důvodu. A to tak, že ZDARMA. Více informací, jak postupovat v případě vrácení, naleznete zde.

 

Chci doručené kousky vrátit. Jak?

Spolu s objednávkouvám přijde předplacený štítek „zpětná zásilka”. Ten nalepíte na balíček, se kterým dojdete na poštu.
Cena vrácení je pouze 99 Kč, které Vám odečteme od vrácené částky. Standartní pojištěný balíček přes ČP stojí cca. 130 Kč.
Využít tedy naši “zpětnou zásilku” je levnější.

Nebo můžete balíček poslat jakýmkoli jiným způsobem. Prostě co Vám vyhovuje nejvíce.

Zároveň přiložte formulář a fakturu. Více informací najdete zde.

 

Co když nechtěné kousky přinesu rovnou výdejní místo?

Postupujete stejně, jako při standartním vrácení. Vyplníte si formulář, donesete fakturu a zboží.
Více informací najdete zde.

 

Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám balíček vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 10 pracovních dní od přijetí kousků na našem skladě. Vždy se snažíme peníze vracet co nejdříve a z pravidla to netrvá více jak 2-3 pracovní dny. A hurá okouknout nové kolekce!

 

Jak probíhá reklamace?

        
Po obdržení Vaší reklamace Vám přije email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
Ihned jej přeposíláme danému výrobci. Jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme Vás emailem. 
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu.