Nejčastější otázky

Naine.cz
Co znamená předobjednávka? 

 

  • PŘEDOBJEDNÁVKA

Máte zálusk na skvělý kousek oblečení z naší nabídky a je u něj napsané “Předobjednávka”? Nemusíte mít obavy. Znamená to, že v tento moment se daný produkt nevyskytuje u nás na skladě, ale je objednaný od výrobce a jen čekáme až na náš sklad dorazí.

 

  • CO ZNAMENÁ, KDYŽ SI OBJEDNÁM PŘEDOBJEDNÁVKU?

Často se stane, že je o nové zboží velký zájem a hned se vyprodá. V tu chvíli se u nás na stránkách ukáže u produktu “Předobjednávka”. Když si objednáte předobjednávku představte si, že jste si stoupli do řady zákazníků, kteří čekají na ten stejný produkt jako vy. Výborné je, že vás nemůže nikdo předběhnout.

 

  • PROČ BYCH MĚLA MÍT PŘEDOBJEDNÁVKU?

U populárních produktů není nic neobvyklého, že i po druhé nebo třetí vlně naskladnění od výrobce, je zboží okamžitě pryč. Pokud tedy budete čekat, až bude zboží “skladem”, je dost možné, že budete čekat opravdu dlouho. Je tedy dobré udělat si předobjednávku a stoupnout si tak do fiktivní řady. Čím dřív si předobjednávku uděláte, tím dřív na Vás příjde řada a váš vysněný produkt se objeví u Vás doma.

 

  • CO SE STANE, KDYŽ SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ V PŘEDOBJEDNÁVCE A ZBOŽÍ SKLADEM?

Rozumíme, že se na své nové kousky velmi těšíte a proto nečekáme až bude objednávka kompletně připravena k odeslání. Chceme, abyste zboží měli co nejdříve doma a jestli část vaší objednávky nemáme skladem, objednávku rozdělíme. Skladové zboží ihned odesíláme na vaši adresu a zboží v předobjednávce v systému evidujeme až do jeho naskladnění. Po naskladnění balíčky odesíláme od nejstarších objednávek po ty nejnovější. Poštovné za druhý balíček hradíme my :-).

 

  • JAK MOHU PŘEDOBJEDNÁVKU ZAPLATIT?

Zaplatit můžete zaplatit všemy způsoby - na dobírku, bankovním převodem i online kartou.

 

  • KDY MI PŘEDOBJEDNANÉ ZBOŽÍ DORAZÍ?

Pokud známe přesný termín naskladění, vždy ho uvádíme v popisku produktu. 

Pokud v popisku produktu termín napsaný není, nejspíš ho neznáme. Může se ovšem stát, že víme termín teoretický. I v tomto případě radši datum naskladění nikde neuvádíme, abychom předešli případnému nedorozumění. Pokud jste opravdu nedočkaví (což naprosto chápeme), můžete nám kdykoliv napsat přes kontaktní formulář nebo na e-mailem [email protected] a pokusíme se pro Vás vyzjistit více informací.

Mějte prosím na vědomí, že nejsme výrobci a proto není v našich silách urychlit termín naskladnění. Děkujeme :-)

 

 

Kdy obdržím svůj balíček?

 

  • PPL, ZÁSILKOVNA, DPD, ČESKÁ POŠTA

Zboží expedujeme každý všední den v 12:00. Pokud objednáte před tímto termínem, zboží máte doma už zítra! :)

 

  • VÝDEJNÍ MÍSTO V BRNĚ 

POZOR - dovolujeme si Vám oznámit, že kamennou pobočku na ulici Družstevní trvale uzavíráme. Do budoucna plánujeme přestěhování do nových prostor v centru Brna, kde Vám budeme moci nabídnout více zboží a komfortu při výběru.

Děkujeme za pochopení a budeme se na Vás těšit v nové prodejně.

 

 

Jak se dozvím, kdy mi zásilku doručí?

    

  • ČESKÁ POŠTA

SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

 

  •        PPL

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775

 

  • ZÁSILKOVNA 

Ihned po odeslání balíčku vám Zásilkovna odešle e-mail s trasovacím číslem, kde můžete sledovat jeho cestu on-line.

Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo vám odešlou SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát pouze heslo.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě nám pošlete odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.

Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

Zákaznická linka Zásilkovny - 216 216 516

 

  • DPD

Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě. V emailu budete mít i sledovací číslo Vaší zásilky s odkazem na sledování online.

Zákaznickou linku DPD nahrazuje CHAT BOT, vyzkoušejte ho - https://bot.dpd.cz

 

Zboží mi nesedí, můžu ho vrátit?

 

Ano určitě, nic se neděje! Ne každému naše zboží padne nebo se líbí, proto Vám dáme na vyzkoušení 14 dní :-).

V případě vrácení stačí jen vyplnit formulář pro vrácení, přiložit fakturu a pak pečlivě zabalený balíček odnést na nejbližší pobočku Zásilkovny

Zaměstnanci nadiktujete jedinečné číslo: 93863564 a on už bude přesně vědět, kam má balíček odeslat. 


Nezapomeňte, prosím, že kousky, které vracíte musí být nenošené, nepoškozené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vracíme do 14-ti dní od obdržení zásilky na sklad.

 

Zboží jsem vrátila, kdy mi vrátíte peníze?

 

Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 pracovních dní od přijetí kousků na náš sklad. A hurá okouknout nové kolekce!

 

Jak probíhá reklamace?

        
Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu. 
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.

Více informací o reklamaci naleznete ZDE