Kategorie

Nejčastější otázky

Naine.cz
Kdy obdržím svůj balíček?

 

  • PPL, ZÁSILKOVNA, DPD, ČESKÁ POŠTA

Zboží expedujeme každý všední den v 13:00. Pokud objednáte před tímto termínem, zboží máte doma už zítra! :)

 

  • VÝDEJNÍ MÍSTO V BRNĚ 

Všechny objednávky odeslané před 15:00 můžete na našem výdejním míste vyzvednout od 17:00 hod.

 

Jak se dozvím, kdy mi zásilku doručí?

    

  • ČESKÁ POŠTA

SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

 

  •        PPL

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

PPL nabízí v některých místech ČR i večerní doručení (17:00 až 20:00). Po vyplnění adresy v objednávkovém formuláři se vám tato možnost zobrazí, pokud je v místě vašeho bydliště dostupná.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775

 

  • ZÁSILKOVNA 

Ihned po odeslání balíčku vám Zásilkovna odešle e-mail s trasovacím číslem, kde můžete sledovat jeho cestu on-line.

Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo vám odešlou SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát pouze heslo.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě nám pošlete odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.

Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

Zákaznická linka Zásilkovny - 216 216 516

 

  • DPD

Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě. V emailu budete mít i sledovací číslo Vaší zásilky s odkazem na sledování online.

Zákaznickou linku DPD nahrazuje CHAT BOT, vyzkoušejte ho - https://bot.dpd.cz

 

Můžu si svoji radost vyzvednout i osobně?

 

Ano, výdejní místo se nachází v Brně na ulici - Družstevní 21, 62100 Brno (Sportovní areál).

Více informací o pobočce naleznete ZDE

 

Zboží mi nesedí, můžu ho vrátit?

 

Ano určitě, nic se neděje! Ne každému naše zboží padne nebo se líbí a v předvánočním období Vám dokonce prodlužujeme lhůtu až do 10. ledna 2020.

V případě vrácení stačí jen vyplnit formulář pro vrácení, přiložit fakturu a pak pečlivě zabalený balíček odnést na nejbližší pobočku Zásilkovny

Zaměstnanci nadiktujete jedinečné číslo: 93863564 a on už bude přesně vědět, kam má balíček odeslat. 


Nezapomeňte, prosím, že kousky, které vracíte musí být nenošené, nepoškozené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu a abychom ji uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vracíme do 14-ti dní od obdržení zásilky na sklad.

 

Můžu zboží vrátit i prostřednictvím výdejního místa?

 

Ano, určitě. Postupujete, prosím, stejně, jako při standartním vrácení. Vyplňte si formulář, přiložte fakturu a nepoužité zboží včetně vysaček doneste na pobočku - Družstevní 21, 62100 Brno (Sportovní areál).

Nebojte se, v případě dotazů vám zaměstnanec pobočky rád vypomůže :-).

 

Zboží jsem vrátila, kdy mi vrátíte peníze?

 

Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14 pracovních dní od přijetí kousků na náš sklad. A hurá okouknout nové kolekce!

 

Jak probíhá reklamace?

        
Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu. 
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.

Více informací o reklamaci naleznete ZDE