Nejčastější otázky

Naine.cz
Co znamená předobjednávka? 

 

  • PŘEDOBJEDNÁVKA

Máte zálusk na skvělý kousek oblečení z naší nabídky a je u něj napsané “Předobjednávka”? Nemusíte mít obavy. Znamená to, že v tento moment nemáme produkt u nás na skladě, ale je objednaný u výrobce a jen čekáme až na náš sklad dorazí.
Velmi často budou však takové produkty ve slevě, abychom vás odměnili za vaše čekání!

 

  • KDY MI PŘEDOBJEDNÁVKA DORAZÍ?

Pokud si uděláte předobjednávku počítejte s dodáním 2-4 týdny. Pro více informací o doručení konkrétního produktu nás neváhejte kontaktovat na [email protected].
Mějte prosím na paměti, že nejsme výrobci a není v našich silách naskladnění zboží urychlit. Pokud však přesný termín naskladnění známe, uvedeme jej u produktu.

 

  • PROČ BYCH MĚLA MÍT PŘEDOBJEDNÁVKU?

U populárních produktů není nic neobvyklého, že i po druhé nebo třetí vlně naskladnění od výrobce, je zboží okamžitě pryč. Pokud tedy budete čekat, až bude zboží “skladem”, je dost možné, že budete čekat opravdu dlouho. Je tedy dobré udělat si předobjednávku a stoupnout si tak do fiktivní řady. Čím dřív si předobjednávku uděláte, tím dřív na Vás příjde řada a váš vysněný produkt se objeví u Vás doma.

 

  • CO SE STANE, KDYŽ SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ V PŘEDOBJEDNÁVCE A ZBOŽÍ SKLADEM?

Rozumíme, že se na své nové kousky velmi těšíte, a proto nečekáme až bude objednávka kompletně připravena k odeslání. Chceme, abyste zboží měli co nejdříve doma a pokud část vaší objednávky nemáme skladem, objednávku rozdělíme. Skladové zboží ihned odesíláme. Zboží z předobjednávky v systému evidujeme až do jeho naskladnění. Po naskladnění zboží odesíláme od nejstarších objednávek po ty nejnovější. Poštovné za druhý balíček hradíme my!

 

  • JAK MOHU PŘEDOBJEDNÁVKU ZAPLATIT?

Zaplatit můžete zaplatit všemi standardními způsoby - na dobírku, bankovním převodem i online kartou.

 

Kdy obdržím svůj balíček?

 

  • PPL, ZÁSILKOVNA, DPD, ČESKÁ POŠTA

Pokud si objednáte zboží ve všední den do 11h, odešleme vaši zásilku ještě tentýž den. U přepravce PPL je velká šance, že zboží obdržíte již další den. Vždy je ale lepší počítat s rezervou jednoho dne.

 

Máte kamennou pobočku?


Kamennou pobočku, kde byste si zboží mohli vyzkoušet nebo vyzvednout bohužel nemáme. 
Od července 2021 máte však možnost si vybrané produkty značky GOLDBEE objednat a vyzkoušet na jakékoliv pobočce SPORTISIMO. Některé posilovací gumy BeBooty pak naleznete přímo na vybraných pobočkách. Více na www.sportisimo.cz

 

Jak se dozvím, kdy mi zásilku doručí?

    

  • ČESKÁ POŠTA

SMS zprávou i e-mailem vám od České pošty přijde informace o stavu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Ten bývá většinou ve všední dny mezi 8:00 - 16:00. Pohyb své zásilky můžete sledovat i online.

Zákaznická linka České pošty je: 840 111 244

 

  •        PPL

Pohyb své objednávky můžete sledovat i online.

E-mailem den předem dostanete oznámení o termínu doručení. Pokud se vám doba hodit nebude, je možné ji telefonicky či e-mailem změnit. Také máte možnost si balíček přesměrovat na jedno z výdejních míst PPL. Všechny tyto informace získáte podrobně v emailu.

Zákaznická linka PPL je: 840 775 775

 

  • ZÁSILKOVNA 

Ihned po odeslání balíčku vám Zásilkovna odešle e-mail s trasovacím číslem, kde můžete sledovat jeho cestu on-line.

Po doručení zásilky na zvolené výdejní místo vám odešlou SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát pouze heslo.

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě nám pošlete odpovědní SMS a my vám lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.

Doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

Zákaznická linka Zásilkovny - 216 216 516

 

  • DPD

Jakmile balíček předáme dopravci, dostanete od nás e-mail, že vaše radost už je na cestě. V emailu budete mít i sledovací číslo Vaší zásilky s odkazem na sledování online.

Zákaznickou linku DPD nahrazuje CHAT BOT, vyzkoušejte ho - https://bot.dpd.cz

 

Zboží mi nesedí, můžu ho vrátit?

 

Samozřejmě, nic se neděje! Ne každému naše zboží padne nebo se líbí, proto Vám dáváme na vyzkoušení 30 dní.

V případě vrácení stačí jen vyplnit formulář pro vrácení, přiložit fakturu a pak pečlivě zabalený balíček odnést na nejbližší pobočku Zásilkovny

Zaměstnanci nadiktujete jedinečné číslo: 93863564 a on už bude přesně vědět, kam má balíček odeslat. 

Cena vrácení zboží přes Zásilkovnu je 69 Kč.

Nezapomeňte, prosím, že kousky, které vracíte musí být nenošené, nepoškozené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak už totiž nemůžou udělat radost nikomu dalšímu a abychom je uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky.

Peníze vracíme do 14 kalendářních dnů od obdržení zásilky na sklad.

 

Zboží jsem vrátila, kdy mi vrátíte peníze?

 

Jakmile se nám balíček vrátí, ihned odesíláme informační e-mail a následně i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky do 14 kalendářních dnů od přijetí kousků na náš sklad. 
 

Jak probíhá reklamace?

        
Po obdržení reklamace vám odesíláme email, že k nám balíček v pořádku dorazil. 
Ihned jej přeposíláme danému výrobci a jakmile od něj obdržíme stanovisko, kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu. 
Reklamaci nemůžeme nijak urychlit a vždy musíme počkat na vyjádření výrobce, či opravu. Prosíme vás tedy o strpení, ze zákona máme na vyřešení 30 kalendářních dní.

Více informací o reklamaci naleznete ZDE